تعمیر وکیوم پمپ

هنگامی که پمپ های خلاء به طور کامل کار می کنند ، عملکرد و ارزش فوق العاده ای را ارائه می دهند. با این حال، مانند همه انواع تجهیزات ، مواردی که نیاز به تعمیر و نگهداری دارند یا ممکن است با استفاده شده خراب شوند و نیاز به تعمیر دارند. اگرچه باید برخی از تعمیرات پمپ خلاء را به متخصص بسپارید ، اما مواردی وجود دارد که می توانید برای تشخیص و رفع عیب در تجهیزات انجام دهید. یک مرکز تعمیر پمپ خلاء ممکن است خدماتی را برای آموزش تعمیرات داخلی به شما در انجام سطوح مختلف تعمیر پمپ ارائه دهد. یک راه عالی برای جلوگیری از مشکلات احتمالی ، همکاری با شرکتی است.

که در نصب و خدمات پمپ وکیوم تخصص دارد و دارای سابقه اثبات شده با چندین مارک پمپ است. به این ترتیب ، هرگز نگران تنظیمات مناسب نباشید و منبع معتبری دارید که در مواقع ضروری به آن مراجعه کنید. هنگامی که پمپ شما خاموش است می خواهید تولید و تلفات نیروی کار را به حداقل برسانید. پمپ ها تقریباً در همه صنایع وجود دارند ، بنابراین تعمیرگاه های مجرب و همچنین در دسترس بودن پمپ های جایگزین با کیفیت بسیار مهم هستند. پمپ های اجاره ای زمانی ارزشمند هستند که ارزیابی و اتمام تعمیر پمپ بیشتر از حد معمول طول بکشد.

عملکرد پمپ خلاء به عوامل مختلفی بستگی دارد ، از جمله پارامترهای فرآیند ، بار مکش ، میزان نشت و دما. اگر سیستم را به صورت دوره ای بازرسی کنید ، احتمال بیشتری دارید که قبل از تبدیل شدن به یک مشکل مهم ، خطایی را بیابید. با این حال ، اگر نمی توانید مشکل را تعیین کنید ، با یک شرکت معتبر که نصب و خدمات پمپ وکیوم را ارائه می دهد تماس بگیرید.

در زیر رایج ترین عیب ها و تعمیرات هماهنگ است.

قدرت بالای اسب بخار-اگر متوجه شدید که قدرت پمپ بسیار زیاد است ، این می تواند ناشی از کشش نامناسب یا نامناسب کمربند V ، محدودیت هایی در ورودی یا تخلیه ، پمپ بیش از حد قابل توجهی از آب یا کار باشد. تجهیزات با سرعتی بالاتر از حد توصیه شده بسته به علت ، تغییرات مناسب را برای رفع مشکل انجام دهید.
نشتی – اگر متوجه نشتی آب شدید ، به محل آن بسیار توجه کنید. به طور خاص ، واشر بدن و مهر و موم مکانیکی یا محل بسته بندی غده را بررسی کنید. بر اساس یافته های خود ، مطمئن شوید که گشتاور پیچ های بدنه یکنواخت است. برای نشتی توسط واشر بدنه ، واشر یا حلقه O را تعویض کنید. در صورت نشت آب توسط پلاگین بدنه ، آن را با استفاده از لوکتیت تعویض کنید. اگر هنوز نتوانستید نشت را متوقف کنید ، از متخصصان کمک بخواهید.
سر و صدای زیاد – سر و صدای زیاد ناشی از پمپ خلاء می تواند نشانه ای از گرفتگی در داخل ، اضافه بار آب یا شاید خرابی یاتاقان باشد.

بر اساس علت ، شما می توانید جسم خارجی را بردارید ، سطح آب را کاهش دهید یا بلبرینگ هایی را که می توانست از عمر عملیاتی آنها بیشتر شود جایگزین کنید.
مشکلات مربوط به خلاء – انواع مختلفی از مسائل و علل مرتبط وجود دارد. به عنوان مثال ، اگر پمپ با افزایش خلا مواجه شود ، انتقال از جدا کننده ها می تواند مشکل باشد. با این حال ، این نیز می تواند ناشی از نقاط کم در خط تجمع آب باشد ، که باعث ایجاد حفره هوا می شود.

انسداد یا محدودیت در لوله های ورودی یکی دیگر از مشکلات رایج خلاء است. برای این کار ، مطمئن شوید که هیچ چیزی صفحه ورودی را مسدود نکرده یا در داخل خط گیر نکرده است. نشتی لوله های مکش را بررسی کنید. برای واریانس RPM ، تسمه V یا موتور می توانند در برنامه های کاربردی کمربند مقصر باشند. برای پمپ های خلاء حلقه مایع ، مایع سرویس ممکن است دمای اضافی داشته باشد یا با جریان نامناسب به پمپ عرضه شود.
اگرچه می توانید برخی مشکلات را بدون مراجعه به خدمات حرفه ای تعمیر پمپ خلاء شناسایی و برطرف کنید ، اما در صورت مواجهه با مسائل پیچیده ، ضروری است که یک متخصص را استخدام کنید. آخرین چیزی که می خواهید این است که به دلیل تعمیر نادرست آسیب بیشتری رخ دهد. Premier Fluid Systems (PFS) تولید کننده پیشرو پمپ های خلاء است. ما همچنین خدمات تعمیر کامل را با قیمت مناسب ارائه می دهیم. اگر در هر موضوعی به کمک نیاز دارید

خدمات تعمیر پمپ خلاء

خدمات تعمیر پمپ خلاء تکنسین های مرکز تخصصی تعمیرات پمپ (MTTP) هنگام سرویس پمپ خلاء شما از بالاترین کیفیت قطعات استفاده می کنند. به همین دلیل مشتریان راضی از سراسر کشور تجهیزات خود را برای ما ارسال می کنند. و مشتریان از تحویل کالا در تهران و شهرستان ها استفاده می کنند.

ما زمان برگشت سریع و قیمت مقرون به صرفه را ارائه می دهیم. کلیه خدمات پمپ خلاء شامل 1 سال ضمانت منحصر به فرد ما ، بررسی های ایمنی اضافی برای اطمینان از تجهیزات شما در وضعیت بکر و پشتیبانی فنی دوستانه است.
تعمیر و سرویس پمپ خلاء ، جایی که بیشتر به آن نیاز دارید
تیم های خدمات میدانی ما می توانند تعمیر ، تعمیر و راه اندازی تجهیزات خلاء شما را در هر نقطه از جهان انجام دهند.

خدمات در مرکز تخصصی تعمیرات پمپ (MTTP) چیزی است که ما آن را بسیار جدی می گیریم. ما روی ابزارها ، آموزش و موجودی سرمایه گذاری می کنیم که مهندسان ما را قادر می سازد هر بار خدمات پمپ خلاء با کیفیت را ارائه دهند. ما می توانیم به کارکنان سایت شما در انجام تعمیرات معمول یا عیب یابی یک مشکل خاص کمک کنیم.

برای جلوگیری از تعمیرات پرهزینه ، چک سلامت را با جاروبرقی انجام دهید
برای جلوگیری از تعمیرات/تعمیرات پرهزینه چرا از چک-سلامت ما استفاده نمی کنید؟ مهندسان ما به شما کمک می کنند تا سیستم خلاء خود را رصد کرده و نگهداری کنید ، مشکلات احتمالی را پیش بینی کرده و به حداکثر رساندن زمان کار خود کمک کنید.

تخصصی که می توانید به آن اعتماد کنید
متخصصان خلاء بسیار آموزش دیده ما نه تنها پمپ های ما را می شناسند. آنها همچنین تجربه کاربردهای گسترده ای دارند و بهترین راه حل های عملی را که در سراسر جهان ثابت شده است به شما ارائه می دهند.
تعمیر و بازسازی پمپ های خلاء
خدمات بازسازی پمپ خلاء ما می تواند به شما در کسب حداکثر ارزش از سرمایه گذاری شما کمک کند.

شبکه خدمات و مراکز بازسازی ما طیف کاملی از راه حل های تعمیر محصول و بازسازی را با شیوه های کار ثابت شده و توجه دقیق به جزئیات ارائه می دهد.

یک فرایند چند مرحله ای

خدمات بازسازی کامل ما از یک فرآیند جامع چند مرحله ای با کیفیت بالا پیروی می کند که شامل موارد زیر است:

  • بازرسی ورودی
  • جداسازی قطعات
  • آلودگی زدایی
  • تمیز کردن
  • بازرسی اجزاء
  • تعویض قطعات
  • مونتاژ مجدد
  • رنگ آمیزی
  • آزمایش ایمنی
  • اعتبارسنجی عملکرد
  • گزارش تخصصی

خدمات بازسازی پمپ وکیوم ما نزدیکترین چیز را به پمپ جدیدی که می توانید دریافت کنید ارائه می دهد ، که توسط کارشناسان فنی که هر اینچ تجهیزات شما را درک می کنند مدیریت می شود.

تعمیر اجزای ساختاری پمپ وکیوم