تعمیرات تخصصی بلوئر و پمپ وکیوم در تهران

تعمیرات تخصصی بلوئر و پمپ وکیوم در تهران

تعمیرات تخصصی بلوئر و پمپ وکیوم در تهران

تعمیر بلوئرهای سنگین

دمنده‌های سنگین که با پایه‌های فولادی ناهموار جداشدنی طراحی شده‌اند که امکان انطباق آسان در میدان را با الزامات نصب عمودی یا افقی فراهم می‌کنند. به دلیل پایه های قابل جدا شدن، این واحدها را می توان به راحتی با هر یک از چهار موقعیت محور محرک – دست راست، دست چپ، پایین یا بالا سازگار کرد. طراحی فشرده و مستحکم برای خدمات مداوم زمانی که مطابق با درجه بندی سرعت و فشار کار می شود مهندسی شده است.

مدل اصلی شامل یک محفظه چدنی و پروانه‌های پیچ‌خورده چدنی است. چرخ دنده های زمان بندی خار فولادی کربن دار و آلیاژی به شفت های فولادی با نصب مخروطی و مهره قفلی محکم می شوند. از یاتاقان‌های ضد اصطکاک بزرگ استفاده می‌شود، با یک غلتک استوانه‌ای در محور محرک برای مقاومت در برابر کشش تسمه V. یونیورسال RAI دارای کنترل تراست، با روغن پاشیدن روغن در انتهای دنده و روغن گریس در انتهای درایو است.

پس از آزمایش‌های استاندارد، دستگاه با یک رنگ محافظ پاشیده می‌شود و جعبه‌بندی می‌شود یا روی اسکیدها قرار می‌گیرد. لوازم جانبی موجود عبارتند از: درایور، سوپاپ کمکی، صدا خفه کن ورودی و تخلیه، فیلتر ورودی، شیر چک، پایه توسعه یافته، تسمه گرد یا کوپلینگ انعطاف پذیر و محافظ های محرک.

خدمات و تعمیرات مرکز تخصصی تعمیرات پمپ(MTTP)

با یک سرویس سالانه در تجهیزات برق هاتون، دمنده برگ خود را به خوبی کار کنید. اگر با فشار دادن دریچه گاز شروع به کار سخت‌تر می‌شود یا از کار می‌افتد، فریاد می‌زند برای سرویس.

پاسخ آسان است و شما از قبل می دانید چه کاری باید انجام دهید. سرویس و نگهداری منظم، و این موتورهای کوچک راه اندازی آسان تر خواهند بود، کارآمدتر کار می کنند و از همه بهتر هر بار که می خواهید از آن استفاده کنید، استرس شما را از بین نمی برد.

دیگر آن را رها نکنید، از مبارزه با دمنده برگ خود، تایمر آن دست بردارید تا مکانیک ما را وادار به سرویس/تعمیر آن کنید.

سرویس بلوئر در مرکز تخصصی تعمیرات پمپ(MTTP)

ما روی بسیاری از مدل ها و مدل های دمنده برگ کار می کنیم. انواع موتور 2زمانه و 4زمانه. دمنده، دمنده کوله پشتی، دمنده دستی یا فشاری.

خدمات شامل موارد زیر است؛

روغن را عوض کنید
شمع را عوض کنید
فیلتر هوا را تمیز/تعویض کنید
پاکسازی سوپاپ (در صورت لزوم)
بررسی/تمیز کردن مخزن سوخت (در صورت لزوم)
Recoil Starter را بررسی کنید
کاربراتور را بررسی/تمیز کنید (در صورت نیاز)
دریچه گاز و گاورنر را تنظیم کنید
بازرسی/تنظیم کابل ها (در صورت نیاز)
تنظیم موتور (2 ضربان)

سرویس بلوئر های هوادهی در مرکز تخصصی تعمیرات پمپ(MTTP)

خواه دمنده هوای شما نیاز به تعمیرات اساسی کارگاهی، خدمات یا بازرسی در محل داشته باشد، شما فقط به مشاوره یا اطلاعات فنی نیاز دارید، یا حتی به یک دمنده هوا بسته بندی شده کامل جدید، ما می توانیم کمک کنیم.

ما بیش از 30 سال تجربه کار در فروش، سرویس و تعمیر دمنده های هوای روتز را داریم که در انتقال پنوماتیک در سیستم های فشار مثبت و منفی استفاده می شود.

ما چندین روش دقیق را برای پذیرفته شدن در لیست تامین کننده/پیمانکار بسیاری از شرکت های بزرگ گذرانده ایم. ما به انعطاف پذیری و رویکرد شخصی خود نسبت به مشتریان خود افتخار می کنیم و مجموعه ما شامل بسیاری از برندهای معروف و کسب و کارهای کوچکتر است.

برخی از صنایعی که دمنده ها می توانند در آنها حضور داشته باشند:

  • مصالح
  • خوراک حیوانات
  • خاکستر
  • سوخت های جایگزین
  • نانوایی های نان و بیسکویت
  • گیاهان غلات
  • تولید سیمان و گچ
  • جاروبرقی تجاری
  • وسایل نقلیه حفاری و مکش
  • داروسازی
  • ترکیبات پلاستیکی و فیلم دمیده
  • هوای کوره اولیه
  • چوب مصنوعی
  • تصفیه آب فاضلاب و پساب
  • خرد کردن چوب
  • گیاهان وکیوم مرکزی

تعمیرات تخصصی پمپ وکیوم

به حداکثر رساندن زمان کار و افزایش عملکرد
ما طیف وسیعی از خدمات تعمیر پمپ خلاء را برای تجهیزات خود ارائه می دهیم. در زیر اطلاعات بیشتری در مورد اینکه چگونه می‌توانیم با حفظ عملکرد وکیوم و تجهیزات فشار پایین شما در عملکرد بهینه از فرآیند تولید شما پشتیبانی کنیم، خواهید یافت.

خدمات و قطعات پمپ وکیوم صنعتی

قطعات اصلی، عملکرد واقعی

ما طیف وسیعی از خدمات و گزینه‌های تعمیر پمپ خلاء را ارائه می‌دهیم تا به مشتری کمک کنیم عمر دستگاه و دقت عملکرد را افزایش داده و زمان خرابی را به حداقل برسانیم. شبکه کارشناسان کارخانه محلی ما خدمات، پشتیبانی و نگهداری تجهیزات خلاء را در محل ارائه می دهند.

آنها در تعمیر پمپ خلاء متخصص هستند و فقط از قطعات یدکی اصلی استفاده می کنند. برنامه‌های نگهداری پیشگیرانه و پیش‌بینی‌کننده و خدمات تعمیرات اساسی پمپ، به اطمینان از حداکثر زمان و کارایی فرآیند کمک می‌کنند. گزینه های تعمیر و نگهداری پمپ خلاء ما عبارتند از:

لوازم یدکی، روغن، روغن دنده و کیت های سرویس اصلی
گارانتی تمدید شده و قراردادهای خدمات
سرویس و تعمیر پمپ در محل
تعمیرات اساسی پمپ وکیوم
پمپ های اجاره ای
پوشش خرابی

قطعات اورجینال برای عملکرد واقعی

همیشه از قطعات یدکی اورجینال برای حفظ عملکرد بالا استفاده کنید. استفاده انحصاری از قطعات یدکی اورجینال عملکرد کارآمد را تضمین می کند و تا حد امکان خطر خرابی احتمالی تجهیزات را کاهش می دهد. روش های منظم تعمیر و نگهداری پمپ خلاء به شما کمک می کند:

  • بهره وری را به حداکثر برسانید
  • استرس تجهیزات را کاهش دهید
  • بهینه سازی عملکرد
  • افزایش عمر عملیاتی
  • زمان توقف را به حداقل برسانید
  • هزینه کلی کمتر مالکیت

تجهیزات مهندسی دقیق، مانند پمپ های خلاء و فشار کم ما، به هر یک از قطعات نیاز دارند تا هماهنگ کار کنند. هر جزء برای یافتن رابطه عملکرد بهینه ساعت‌ها آزمایش را پشت سر گذاشته است.

بنابراین، استفاده از قطعات یدکی اصلی برای اطمینان از حفظ عملکرد و طول عمر عملیاتی تجهیزات شما ضروری است. هیچ چیز نمی تواند با کیفیت کارخانه قطعات یدکی اصلی دستگاه شما برابری کند.

خطر واقعی نبودن

هرگز در طول تعمیر پمپ خلاء از قطعات یدکی غیر اصل استفاده نکنید و همیشه از یک مهندس خدمات آموزش دیده در کارخانه کمک بگیرید. استفاده از قطعات یدکی غیر اصل در هنگام تعمیر پمپ خلاء یا تجهیزات فشار ضعیف می تواند اثرات زیر را داشته باشد:

افزایش مصرف انرژی به دلیل به خطر افتادن راندمان تجهیزات
کاهش دقت تجهیزات باعث تنوع بیشتر فرآیند می شود
فواصل سرویس و تعمیر جاروبرقی بیشتر است زیرا قطعات با کیفیت پایین تر نیاز به تعویض بیشتر دارند
افزایش خطر توقف برنامه ریزی نشده و از دست رفتن زمان تولید به دلیل خرابی در قطعات یدکی غیر اصل بیشتر است.
هنگامی که از قطعات غیر اصل در تعمیر پمپ خلاء استفاده می شود، ضمانت کارخانه از بین می رود

خدمات تخصصی تعمیرات پمپ در تهران و دیگر نقاط کشور

با ما همراه باشید

Leave a Comment