گیج های وکیوم

مرکز تخصصی تعمیرات پمپ (MTTP)

شرکت صنایع وکیوم آسیا اولین و تنها  تولید کننده گیج وکیوم با دقت ۰٫۰۰۰۱(۱X10E-4) میلی با ر در ایران می باشد.
و قادر به تامین کلیه گیج ها وکیوم با هر برندی در ایران می باشد.

گیج وکیوم

۱- VACUUM GAUGE 972B MKS

تأمین و واردات و فروش vacuum gauge سری ۹۷۲b از برند mks که ترکیبی از دو سنسور میکروپیرانی و کاتد سرد می باشد. پوشش سطح وسیعی از خلا ( از اتمسفر تا ۵×۱۰^-۱۰) موجب کارآمد بودن این فشار سنج برای تمام کاربردهای خلا شده است.

۲- فشار سنج خلأ پیرانی سری  TTR100 LEYBOLD

تأمین، واردات و فروش فشار سنج خلأ پیرانی سری TTR100 تولید بند لیبولد (leybold) آلمان که بازه وسیعی از فشار خلأ را ( از ۱۵۰۰  تا ۴-^۵×۱۰ میلی بار) اندازه گیری می کند. فشار سنج های خلا TTR100  از نوع  فشار سنج های پیرانی است که براساس رسانایی گرمایی عمل می‌کند.

۳- فشار سنج میکروپیرانی ۹۲۵ MKS

تأمین، واردات و فروش فشار سنج خلأ سری ۹۲۵ تولید شده توسط برند MKS آمریکا که بر اساس تکنولوژی میکرو پیرانی ساخته شده است. بازه اندازه گیری این فشار سنج خلأ از ۱۰e-5 torr تا اتمسفر میباشد و برای مصارف خلأ عمومی مناسب می باشد.

۴- فشار سنج های خلأ بازه گسترده سری WRG

تأمین، واردات و فروش گیج خلأ سری WRG که توسط برند ادوارد انگلستان تولید شده است این گیج از نوع فشار سنج های بازه گسترده (wide rang) بوده و بازه وسیعی از فشار خلأ (اتمسفر تا ۹-^۱۰ میلی بار) را اندازه گیری می کند.

۵- فشارسنج خلا ترکیبی BPG

تأمین، واردات و فروش گیج های خلأ ترکیبی BPG 353-500 تولید برند اینفیکون (Inficon) باساختار ترکیبی. این گیج بازه وسیعی از خلاء ( ۵e-10 میلی بار تا اتمسفر)را در بر می گیرد و در اکثر کاربرد های خلاء قابل استفاده می باشد.

۶- فشارسنج خلا پیرانی مدل PSG5

گیج فشار پیرانی PSG 350-060 تولید برند اینفیکون( inficon) آلمان بوده و اساس عملکرد آن بر پایه سنسور پیرانی (pirani) می باشد. این ترنسدیوسر (Pirani gauges) برای فشار سنجی خلاء در بازه ۵e-4 میلی بار تا اتمسفر مناسب بوده و در کاربرد های عمومی خلاء مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۷- گیج خلأ پیرانی سری TTR91 LEYBOLD

فشار سنج های خلأ سری TTR91 تولید برند لیبولد( Leybold) آلمان بوده و مطابق اصول تکنولوژی پیرانی ساخته شده است.  ترنسمیتر TTR91 بازه وسیعی از فشار خلأ ( از اتمسفر تا ۴-^۵×۱۰ میلی بار) را پوشش داده و برای کاربرد های معمول خلأ مناسب است.

 ۸- گیج فشار خلأ پیرانی سری APG100

گیج های فشار خلأ سری APG100 تولید برند ادوارد و از نوع پیرانی است، در دو مدل APG100-XM و APG100-XLC و در استاندارد های فلنج NW و CF در دهانه های ۱۶ و ۲۵ میلی متری ساخته شده است. این گیج ها بازه وسیعی از خلأ ( از اتمسفر  تا ۴-^۱۰ میلی بار) را پوشش می دهد.

 ۹- گیج های فشار خلأ کاتد سرد AIM

تأمین، واردات و فروش گیج های فشار خلأ AIM تولید برند ادوارد انگلستان با تکنولوژی مگنترون معکوس شده ( کاتد سرد) . گیج های خلا AIM بازه وسیعی از خلأ های بالا را ( ۹-^۱۰——۲-^۱۰ میلی بار) پوشش می دهد و در مدل های , AIM-XL AIM-X و در استاندارد های فلنج CF و NW در دهانه های ۱۶ , ۲۵ تولید شده است.

 ۱۰- گیج وکیوم (VACUUM GAUGE) پیرانی سری APG

تأمین ، واردات و فروش گیج های وکیوم سری APG تولید برند ادوارد با تکنولوژی پیرانی. این سری از گیج های وکیوم در مدل های APG-M ، APG-MP و APG-L ساخته شده است و بازه وسیعی از فشار وکیوم ( از اتمسفر تا ۴-^۱۰ میلی بار) را پوشش می دهد.

 ۱۱- گیج های وکیوم آنالوگ تک کاناله و دو کاناله تولید شرکت وکیوم آسیا

 ۱۲- انواع گیج های وکیوم عقربه ای خارجی با هر دقتی که لازم باشد.