تعمیر و نگهداری پمپ های وکیوم 02166791775

برای اطمینان از اینکه پمپ وکیوم شما درست کار می کند ، عملکرد بهینه دارد و مدت زیادی دوام دارد ، باید نشتی را تشخیص داده و کنترل کنید و تعمیرات لازم را به سرعت انجام دهید.
خوشبختانه ، گزینه های تعمیر پمپ خلاء برای این نشت مانند با مهر و موم مکانیکی می تواند با متخصصانی مانند پرسنل خدمات وکیوم آسیا رفع شود. برای هر گونه نشت پمپ خلا ، از جمله نشت پمپ توربو ، شما باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید.

  • آیا پمپ وکیوم  به تعمیر اساسی یا جزئی احتیاج دارد و علت آن چیست؟
  • آیا قطعات حتی اگر در ابتدا در وضعیت بسیار نامناسبی به نظر برسند می توانند ماشینکاری یا اصلاح کرد؟
  • آیا روشی برای افزایش دوام پمپ وکیوم با بهبود مراحل نگهداری و فواصل زمانی وجود دارد. خرابی پمپ وکیوم هنگام ترمیم نشت چگونه خواهد بود؟
  • پمپ های خلاء آیا تأمین کننده پمپ وکیوم شما توانایی ارائه یک راه حل سریع موقتی را دارد تا ضرر نکنید؟
  • آیا می توانید تأمین کننده پمپ وکیوم در مواقع لزوم سریعاً در محل تماسهای خدماتی انجام دهد؟

شرکت صنایع وکیوم آسیا گزینه های مختلفی مانند جایگزینی جدید پمپ در انبار ، پمپ های نوسازی شده و اجاره پمپ ها را فراهم می کند.
تماس های سرویس در دسترس هستند ، مگر اینکه بهترین کار این باشد که پمپ برای تعمیر سریع به مرکز ما برگردد.
کارکنان شرکت صنایع وکیوم  بیش از 32 سال تجربه تعمیر پمپ در ایران دارند.
در بعضی مواقع تعمیر یک راه حل بسیار بهتر از خرید یک وکیوم جدید است اما برای رسیدگی و ارزیابی نیاز به متخصصین باتجربه و قابل اعتماد پمپ دارد.
توصیه می شود که از پمپ خلا backup پشتیبان برای جلوگیری از کاهش زمان بیشتر هنگام تعمیر پمپ اصلی استفاده کنید.
تشخیص و تعمیرات پمپ وکیوم می تواند در اثر دمای بیش از حد کار رخ دهد. همچنین ، ممکن است روغنکاری ناکافی در وکیوم پمپ وجود داشته باشد که برای بررسی جریان ، فشار و دما مایع شستشو دهنده شما می خواهید قبل از انجام تعمیرات ناشی از نشت پمپ خلا اقدامات احتیاطی ایمنی لازم را انجام دهید تا ضمن محافظت از پمپ ، ایمنی خود و دیگران را حفظ کنید.
پمپ وکیوم را از منبع تغذیه و سیستم خلا جدا کنید تا در فرآیند تعمیر نگران فعال شدن تصادفی نباشید. سپس ، زمان کافی برای خنک شدن پمپ در نظر بگیرید. در مورد ابزارها ، معمولاً ترمیم نشتی در پمپ خلا فقط به آچار سوکت ، آچار باز نیاز دارد.
با آماده بودن ابزارهای خود ، باید از واضح ترین مکان هایی که نشتی در آنها رخ می دهد ، بازرسی کنید. به عنوان مثال ، از محکم بودن اتصالات و پمپ وکیوم اطمینان حاصل کنید.
اگر نشتی پس از بررسی آن مناطق ادامه پیدا کند ، احتمال زیادی وجود دارد که برای بررسی بیشتر پمپ را از بین ببرید. قبل از برچیدن پمپ ، حتما از دوره گارانتی و شرایط خود مطلع شوید. برای نشت آب مهر و موم ، یافتن محل دقیقاً نسبتاً ساده است. پس از شناسایی ، سعی کنید اتصالات وکیوم پمپ را محکم کنید. در صورت ادامه نشت ، بسته بندی را کاملاً بردارید.
اگر نشتی از واشر بدنه در می آید ، باید پیچ ​​و مهره های بدنه را سفت کنید. با این حال ، اگر آن هم از کار افتاد ، کل واشر را تعویض کنید. سایر رفع های احتمالی شامل سفت کردن یا تعویض شاخه ها و ریخته گری ها است.
اگر پمپ وکیوم به حداکثر فشار خود نرسد ، ممکن است با نشتی خارجی روبرو باشید. ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه حل سفت کردن کلیه اتصالات از جمله اتصالات لوله است. در صورت جلوگیری از نشت ، اتصالات احتمالاً نیاز به تعویض دارند.
اگر مشاهده کردید که پمپ خلاء شما در حال روغن ریزی است ، احتمالاً مهراتصالات فرسوده شده و نیاز به تعویض دارند. نه تنها این مشکل نشت را برطرف می کند ، بلکه آب بندی های جدید به پمپ اجازه می دهد تا سطح روغن مناسب را حفظ کند ، که به نوبه خود نیاز به تغییر مکرر را کاهش می دهد.
شرکت صنایع وکیوم
تماس:
021-66791775
021-66791776

Leave a Comment