خدمات تعمیر و بازسازی ارزان پمپ وکیوم

خدمات تعمیر و بازسازی ارزان پمپ وکیوم
شرکت صنایع وکیوم آسیا تعمیر و بازسازی سیستم های پمپ خلاء را ارائه می دهد. ما یک تیم خبره از تکنسین های خبره داریم
که قادر به بازسازی کامل پمپ خلا ، همراه با تجزیه و تحلیل تعمیر یا تعویض هستند. خدمات ارائه شده ما می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه ها و تلفات ناشی از خرابی غیرمنتظره ، کمبود تولید و تعمیرات گسترده تجهیزات کمک کند.
ما برای تعمیر پمپ های وکیوم و بلوئر هوادهی  یک مرکز اطمینان و بازسازی قابل اعتماد هستیم. خدمات تعمیر پمپ خلا ما شامل تشخیص ، مهندسی و آزمایش راه حل های اصلاحی است .
بنابراین شما می توانید منتظر پیشرفت هایی باشید که در طولانی مدت دوام داشته باشند. وقتی پمپ خلا از کار می افتد ، ما می دانیم که هر دقیقه کمبود ایستگاه برای شما هزینه دارد.
در اکثر موارد ، ما می توانیم برای کاهش هزینه یک سیستم وکیوم جدید ، در عرض چند ساعت یا چند روز یک پمپ خلا مجدداً به محل شما برسانیم. چرا هفته ها صبر کنیم؟
ما انواع پمپ های خلا(وکیوم) بازسازی شده را آماده داریم ، بنابراین همیشه آماده هستیم تا زمان خرابی کارخانه شما را کاهش دهیم.
مزایای پمپ وکیوم بازسازی شده همیشه موجود است جایگزین کم هزینه برای سیستم جدید پمپ زمان سربازی کمتر از سفارش ساخت جدید مقدار اضافه می کند برنامه های تجزیه و تحلیل – مقایسه هزینه های تعمیر و جایگزینی بازرسی پمپ و گزارش دقیق تحلیل خرابی مزایای پمپ بازسازی شده همیشه موجود است
شرکت صنایع وکیوم آسیا یک تأمین کننده مجاز برای مارک هایی مانند Busch ، Decker و Travaini است. ما به قطعاتی که این مارک ها استفاده می کنند دسترسی داریم ، بنابراین می توانیم پمپ های خلا را در اسرع وقت بازسازی و تعمیر کنیم. جایگزین کم هزینه برای سیستم جدید پمپ به جای خرید یک سیستم جدید و جدید پمپ ، می توانید عملکرد واحد موجود خود را به حداکثر برسانید و از طول عمر طولانی آن لذت ببرید. این یکی از مزایای اصلی خدمات بازسازی ما برای پمپ های خلا است. زمان سربازی کمتر از سفارش ساخت جدید به عنوان یک تأمین کننده و مرکز تعمیرات مجاز ، ممکن است در حال حاضر قطعات مورد نیاز برای بازسازی یا تعمیر پمپ خلاء صنعتی خود را داشته باشیم. قبل از خرید یک وکیوم جدید به ت شرکت صنایع وکیوم آسیا مراجعه کنید. مقدار اضافه می کند برنامه های آنالیز ما گزارش های حسابرسی شفاف می دهیم تا بتوانید هزینه های تعمیر و تعویض پرا مقایسه کنید. ما مطمئن می شویم که همه گزینه های خود را می دانید. به این ترتیب در صورت تمایل می توانید به نفع سرویس تعمیر پمپ خلاuum ما تصمیم بگیرید
. بازرسی پمپ وکیوم و گزارش دقیق تحلیل خرابی ما اطمینان حاصل می کنیم که واحد شما قبل از ارائه هرگونه توصیه ، می تواند از نظر ترمیم یا بازسازی پمپ خلا صنعتی ما بهبود یابد.
هنگامی که تمام اطلاعات مربوطه را در اختیار دارید ، می توانید در مورد تجهیزات خود تصمیمات عاقلانه ای بگیرید.
مارک های خدمات شامل: بوش دکر Elmo Rietschle Squire-cogswell تراویني
شرکت صنایع وکیوم آسیا
021-66791775
021-66791776

Leave a Comment